Nincs jó SEO, megfelelő tartalom nélkül!

Sok weboldal tulajdonos esik abba a hibába, hogy elkészítteti a megálmodott weboldalát és tűkön ülve várja a látogatók hadát. Az online értékesítés és az internetes népszerűség azonban nem ilyen egyszerű. Attól, hogy valaki felkerült a "netre", még nem fogják elárasztani megrendelések a honlapot. Ezért tenni is kell.

Még pár évvel ezelőtt elég volt a megfelelő kulcsszavakkal teletömni a weboldal hasábjait, esetleg rejtett szövegrészekbe, háttérrel egyező színű betűvel elrejtve bezsúfolni azokat a szóösszetételeket, amire előrébb akartunk kerülni, ma már ezekért akár büntetés és hátrébb sorolás is járhat. Nem mindegy tehát, hogy hogyan kereső optimalizálunk. Ehhez megfelelő szakértőre, állandó munkára és több oldalról is támogatott módszerre van szükség.

Jó szöveg nélkül nincs jó helyezés a Google-ben!

Ma már a Google rendkívül intelligens rendszerré nőtte ki magát, így nincs szüksége "szájbarágós", erőltetett mondatokra, amelyek azonos alakban, igeidőben és ragozás vagy toldalék nélkül tartalmazzák fontos kulcsszavainkat. Az értelmezhetetlen, magyartalan szöveget eredményező, sok évvel ezelőtti módszert mára már felváltotta az igényesség.

A Google mesterséges intelligenciával felvértezett robotjai ugyanis képesek megérteni, hogy egy-egy weboldal miről is szól. Így a természetes szöveget részesítik előnyben. Ehhez azonban megfelelő mennyiségű és minőségű tartalomra van szükség!

Sok kezdő weboldal készítő és honlap fejlesztő esik abba a hibába, hogy a látványos internetes oldal mögött nincs érdemi szöveges rész. Gyakori hiba, hogy képekre "égetett" szövegek, bannerek és marketing anyagok hemzsegnek az oldalon, minimális szöveges leírás mellett. Ezekkel a keresők nem tudnak mit kezdeni.

A legfontosabb tehát, hogy legyen bőséges szövegezés az oldalon, megfelelő kategóriákra és menüpontokra bontva, szeparáltan, keresőbarát URL címek alatt. Fontos, hogy a webfejlesztő az alapvető SEO tagokkal is felruházza a honlap szerkezetét és képben legyen az aktuális keresőoptimalizálási trendekkel kapcsolatban.

Keresőoptimalizált szövegrás

A keresőoptimalizálás egy állandó harc a legjobb helyezésért

Mindenki azt szeretné, ha az ő oldala jelenne meg a Google találati listájának élén, lehetőleg az első helyen, hiszen a kattintások jelentős része az első találaton landol. A látogatókat tehát a SEO segítségével organikus módon, ingyenesen irányíthatjuk az oldalunkra. Ezek a látogatók pedig rendkívül értékesek, hiszen megfelelő érdeklődési körrel rendelkeznek, így nagyobb valószínűséggel konvertálhatóak egyszerű látogatóból előfizetőkké, ügyfelekké vagy vásárlókká.

Ahhoz azonban, hogy kiemelkedő helyen lehessünk a keresőben, nem elég egy modern és letisztult weboldal, hanem megfelelő szövegezésre is szükségünk van. A megfelelő tartalmat azonban érdemes hozzáértő szakemberre bízni, aki a megfelelő kulcsszavakat megfelelő mennyiségben és ideális eloszlásban tudja majd beilleszteni a mondatokba. Ahhoz, hogy a Google és a látogató is egyaránt "élvezhesse" a cikket, nem elég néhány sort bepötyögni és egyenese tilos más oldalról tartalmat átmásolni. Ezzel ugyanis saját magunkat károsítjuk meg!

Ha nincs elég jó szövegünk, ne is reménykedjünk a jó helyezésben!

Sokan arra hivatkozva nem akarnak blogolni, hogy nincs idejük vagy úgysem fogják elolvasni az ő ügyfeleik. Még ha ez 100%-osan igaz lenne is, akkor is lesz aki biztosan végigolvassa a cikkeket, ez pedig nem más, mint a Google. A robotjai rendszeresen pásztázzák a holnapot újabb és újabb írások után kutatva, ha pedig azt tapasztalják, hogy hosszú időn át nem frissült a tartalom, azt úgy is értékelhetik, hogy nem foglalkozik senki az oldallal.

A rendszeres írás azonban "élővé" teszi a holnapunkat és a Google számára is azt a benyomást kelti, hogy mi valóban szakértői vagyunk az adott témának. Nem kell folyton a legszakmaibb cikkeket írnunk, nyugodtan tágíthatjuk a témát, azonban a rendszeresség és a megfelelő mennyiségű tartalom elengedhetetlen ha jó helyezést szeretnénk a keresőóriás lapjain.

Keresőoptimalizált szövegrás

Mennyiség, minőség, rendszeresség – a SEO legfontosabb párosai

Ha nem szeretnénk óriási összegekért különböző platformokon hirdetéseket elszórni, csak hogy drága pénzért néhány látogatóra tegyünk szert, akkor egyedüli megoldásként a rendszeres keresőoptimalizálás marad számunkra. Ez a költséghatékony megoldás hosszú távon biztosít majd garantáltan érdeklődő látogatókat a weboldalunkra.

Ha saját vállalkozásunknak nincs elég kapacitása a rendszeres cikkíráshoz, akkor bátran szervezzük ki ezt a feladatot, akik nem csak a megfelelő szöveg terjedelmet és az informatív tartalmat biztosítják, de szakszerűen rejtik el azokat a kulcsszavakat is a szövegben, amire a Google majd előrébb sorolja a honlapunkat.

A SEO egy igazi hosszú távú befektetés, hiszen még a reklám kampányok csak egy-egy ideig irányítják felénk a látogatókat, a cikkek örökre megmaradnak és az egyre csak növekvő szakmai cikk bázisunk egyre nagyobb elismerést fog kivívni a Google szemében is. Ezt pedig egyre előrébb kerülő helyezésünk és az érdeklődő látogatóink stabilan megugró mennyisége fogja bizonyítani.

Fontos, hogy mindig egyedi és hasznos írást közöljünk, ezért tilos lopott tartalmat elhelyezni az oldalunkon! A mobilra optimalizált, letisztult környezetben megjelenő, legalább 2000 – 3000 karakteres, rendszeresen megjelenő írások, garantált eredményt hoznak majd, de a főbb menüpontjaink alatt ennél hosszabb, téma összesítő szakmai írások is elhelyezhetőek.

Bízza Ön is weboldalának szövegezését profi csapatra, hogy a legfrissebb SEO szempontok szerint készíthessük el az Ön honlapjának aloldalait és rendszeres blogbejegyzéseit!

Keresőoptimalizált szövegrás